סיגריה אלקטרונית חשמלית

הסכנות והנזקים של עישון סיגריות ידועים כמעט לכולם לכן המון אנשים עוברים לעשן סיגריה אלקטרונית חשמלית. כמעט בכל מקום אפשר להיתקל במודעה על נזקי עישון ואפילו על קופסאות הסיגריות קיימות אזהרות דומות. על משהו אחד כולם מסכימים – העישון הוא לא בריא לחלוטין ויכול לגרום למחלות קשות. כמעט בכל יום אנחנו שומעים על מישהו קרוב אלינו שרוצה להפסיק לעשן אבל לא מצליח. חלק אומרים שהכל בראש והכל זה רצון, אך לא כולם מסכימים עם זה. לא לכל אחד יש את הכוח רצון הזה להפסיק לצרוך "סם" מסוג ניקוטין. ניקוטין הוא חומר מאוד ממכר וברגע שהגוף של מעשן לא מקבל אותו הוא נהיה עצבני, מוטרד וחסר סבלנות.

האם אפשר להיגמל מסיגריות באמצעות סיגריה אלקטרונית חשמלית

התשובה היא כן. ברחבי הרשת תוכלו למצוא המון סיפורים על אנשים שנגמלו באמצעות סיגריה אלקטרונית חשמלית. המוצר הזה נותן לכם את תחושת העישון ואפילו חווית עישון טובה יותר. יתרון נוסף שקיים בעישון סיגריה אלקטרונית חשמלית הוא היכולת לבחור את רמת הניקוטין בנוזל מילוי שלכם. בנוסף לטעם נוזל המילוי שמשפר לכם את העישון ומשדרג אותו, תוכלו לבחור כמה ניקוטין יהיה בנוזל. ככה תוכלו להפחית בהדרגה. אם אתם מעשנים כבדים תוכלו לבחור ב12mg ניקוטין ולרדת לאט לאט עד שתגיעו למצב שאתם מעשנים נוזל מילוי לסיגריה אלקטרונית ללא ניקוטין.

המחיר של סיגריות אלקטרוניות הוא לא גבוה. בשונה מסיגרית, התשלום הוא חד פעמי ולא באופן יום יומי. היום תוכלו להשיג ערכת סיגריה אלקטרונית חשמלית במחירים משתלמים לכל כיס. קיימות מספר חנויות בארץ אשר משווקות את המוצרים הללו. כדאי מאוד להתייעץ עם המוכר שמבין בערכות ויכול להמליץ לכם. יש סיגריות אלקטרוניות שמתאימות לגמילה מעישון, יש כאלה שמתאימות למקצוענים ועוד. אל תחפשו מוצרים יד שניה, המחירים לא כאלה גבוהים ומומלץ מאוד לקנות סיגריה אלקטרונית חדשה מהחנות.

התחזוק של סיגריה חשמלית הוא לא קשה במיוחד. הסיגריה עובדת על סוללות ומומלץ להשתמש אך ורק בסוללות מקוריות. אם רכשתם סיגריה אלקטרונית בחנות, תשאלו אותו איזה סוללות מתאימות לדגם הזה. בנוסף לסוללות, כל מה שאתם צריכים זה נוזל מילוי בטעם שאתם אוהבים ואתם יכולים לעשן בכיף.

מקור: סיגריה אלקטרונית חשמלית

תגובות